Daugavas Vanagi emblēma

Daugavas Vanagu Nams Ņujorkā.

Daugavas Vanagi Nams DV House ka redzams ja nāk no #4 Subway
Daugavas Vanagu Apvienības Ņujorkā nams (jeb DV nams) atrodas Ņujorkas pilsētas Bronksas (Bronx) rajona rietumu daļā, kas ir uz ziemeļiem no Ņujorkas pilsētas centra.

Daugavas Vanagu namā ir vairākas sabiedriskās telpas, kluba telpa lejas zālē,  Baltiešu Asociācija ANO (BATUN) un Ņujorkas latviešu biedrības biroji. Līdz 2005. gada rudenim tanī arī atradās ALA-s Kultūras vērtību krātuve (etnogrāfisks muzejs),

Pasta adrese:
Latvian Welfare Association, Inc.
Daugavas Vanagu Apvienība Ņujorkā
115 West 183rd Street
Bronx, NY 10453-1103
Telefons birojā: (718) 933-8167.

Apciemojiet lapu "Daugavas Vanagi Latvian Assn New York" Facebook-ā Facebook.

Kā tikt ar automašīnu

DV nama apkārtnes karte apskatāma: www.mapq.st/UbJDeq

Daugavas Vanagu nams atrodas Ņujorkas pilsētas Bronx rajona rietumu pusē, uz ziemeļiem no Ņujorkas pilsētas centra (Manhattana). No lielceļa Major Deegan Expressway (Interstate 87) jābrauc nost pie Fordham Road. Pa West Fordham Road jābrauc uz austrumiem, kalnup (ne pāri tiltam kas ved pāri Harlēmas upei uz Manhattan). Brauciet kalnup, garām Toyota auto dīleram, līdz luksofora pie Sedgewick Avenue, kur jāgriežas pa labi. Brauciet pa Sedgewick Avenue kalnup līdz pirmās šķērsielas, kas būs West 183rd Street, kur jāgriežas pa kreisi. Brauciet ļoti īsu gabalu pa West 183rd Street līdz kreisā pusē redzēsiet sarkanu ķieģeļu sētu, ap trīs stāvu ķieģeļu namu. Iebrauciet caur vārtiem, DV nama auto stāvlaukumā. Adrese: 115 West 183rd Street.

Kā tikt ar sabiedrisko transportu:

DV nama apkārtnes karte apskatāma: www.mapq.st/UbJDeq vai skatiet:

DV nama apkārtnes karte

4 Subway līneVistuvākā metro (Subway) piestātne ir maršruta #4  (Lexington Avenue Express) piestātne "183 Street". Pēc tam kad nokāpiet vienu stāvu zemāk no perona, turaties pa labi un nokāpiet lejā uz ielas. Tad būs jāstaigā pa West 183rd Street rietumu virzienā. Pārbaudiet, ka staigājiet pa West 183rd Street, (ne East 183rd St.) jo Bronx-ā Jerome Avenue (pa kuru iet vilciens) atdala ielu East puses no West pusēm. Staigājot pa West 183rd Street, pa ceļam šķērsosiet Davidson Ave, Grand Ave, Aqueduct Ave, University Ave (Dr. Martin L. King, Jr. Blvd.), Andrews Ave, un Loring Place. Pie Loring Place redzēsiet trīs stāvu sarkanu ķieģeļu namu, ar ķieģeļa sētu apkārt, ar adrese 115 West 183 Street. Tas ir DV nams. Pastaigas garums no Jerome Avenue uz DV namu ir ap 0.3 (trešdaļa) jūdze vai 0.5 (pus) km.

D Subway lineOtra vistuvākā metro (Subway) piestātne ir maršruta "D" piestātne "182-183 Street". Pēc tam kad būsiet uzkāpuši ārā uz ielas "Grand Concourse", jāstaigā pa East 183rd Street rietumu virzienā. Lai nodrošinātu, ka staigājiet pareizā virzienā, pārbaudiet, ka mājas numuri iet uz leju. Staigājot pa East 183rd Street, šķērsosiet Creston Ave, Morris Ave, un Walton Ave. Kad tieciet uz Jerome Ave, tad jāturpina staigāt pa West 183rd St. Sekojiet norādījumiem no maršruta #4 piestātnes, iepriekšējā paragrāfā. Pastaigas garums no Grand Concourse uz DV namu ir ap 0.5 (pus) jūdze vai 0.8 (astoņas desmitdaļas) km.

MTA Metro North RailroadNo Grand Central Terminal (pie Park Avenue & East 42nd Street, brauciet ar Hudson Line lokālo vilcienu uz piestātni "University Heights". No perona uzkāpiet pa kāpnēm vai brauciet ar liftu uz ielas. Tad griežaties pa labi (pretējā virzienā no tilta, kas šķērso Hārlemas upi). Ejiet pa West Fordham Road uz austrumiem un pāri automaģistrālei Major Deegan Expressway (I-87). Turpiniet kalnup pa West Fordham Road ejot garām Cedar Ave, Hampden Place un Toyota auto dīleram. Kad tieciet pie Sedgewick Ave, pagriežaties pa labi un staigājiet kalnup pa Sedgewick Ave, vienu garu bloku līdz West 183rd Street. Tur pagriežaties pa kreisi un pēc tam, kad būsiet nogājuši garām dažām lielākiem daudzdzīvokļu namiem kreisā pusē redzēsiet DV Namu aiz sarkanas ķieģeļu sētas. Pastaigas garums no University Heights vilciena piestātnes uz DV namu ir ap 0.5 (pus) jūdze vai 0.8 (astoņas desmitdaļas) km.

D Subway lineJa Jums ērtāk braukt ar metro (Subway) maršrutu #1 (Broadway - 7 Avenue local), tad brauciet uz piestātni "207 Street". Nokāpiet lejā pa trepēm austrumu pusē (ja braucāt no Downtown uz Uptown, tad vilciens brauca uz ziemeļiem). Tūlīt ap stūri no Broadway uz 207 Street ir autobuss piestātne. Ja tālumā redziet tiltu, kas šķērso Hārlemas upi, tad esiet pareizā pusē.
Variet braukt ar autobusu - skat. zemāk "Bx12 Select Bus Service".
Variet arī staigāt pa West 207 Street austrumu virzienā vispirms šķērsojot 9 Avenue un tad turpiniet pa tiltu pāri Hārlemas upes, kuras otrā pusē ceļš maina nosaukumu uz West Forham Road. Ejiet pa West Fordham Road uz austrumiem un pāri automaģistrālei Major Deegan Expressway (I-87). Turpiniet kalnup pa West Fordham Road ejot garām Cedar Avenue, Hampden Place un Toyota auto dīleram. Kad tieciet pie Sedgewick Ave, pagriežaties pa labi un staigājiet kalnup pa Sedgewick Ave., vienu garu bloku līdz West 183rd Street. Tur pagriežaties pa kreisi un pēc tam, kad būsiet nogājuši garām dažām lielākiem daudzdzīvokļu namiem kreisā pusē redzēsiet DV Namu aiz sarkanas ķieģeļu sētas. Pastaigas garums no #1 Subway piestātnes pie 207 Street & 10 Avenue uz DV namu ir nepilna 1 jūdze vai nepilni 1.5 (pusotra) km.

D Subway lineJa Jums ērtāk braukt ar metro (Subway) maršrutu "A" (8 Avenue express), tad brauciet uz gala piestātni "Inwood - 207 Street". Uzkāpiet augšā pa trepēm uz ielas. Variet braukt ar autobusu -  atrodiet autobuss piestātni uz Isham Street tuvu Broadway priekš maršruta "Bx12" un skat. zemāk "Bx12 Select Bus Service".
Variet arī staigāt pa West 207 Street austrumu virzienā šķērsojot Vermilyea Ave, Sherman Ave, Post Ave un Broadway. Tad turpiniet sekot norādījumiem iepriekšējā paragrāfā (par #1 Subway), kas sākas ar vārdiem "Variet arī staigāt pa West 207 Street". Pastaigas garums no A Subway piestātnes pie 207 Street & Broadway uz DV namu ir 1.2 jūdzes vai nepilni 2 km.

Bx12 Select Bus Service

No Manhetenas jābrauc ar autobusu "Bx12" kas ved virzienā "BAY PLAZA CO-OP CITY" jeb citos vārdos jābrauc "To the Bronx." Šim autobuss maršrutam ir kārtība, ka jāmaksā pie piestātnes un kvīti jāuzrāda iekāpjot autobusā. Jākāpj ārā Sedgwick Ave. piestātnē. Tad pagriežaties pa labi un staigājiet kalnup pa Sedgewick Ave., vienu garu bloku līdz West 183rd Street. Tur pagriežaties pa kreisi un pēc tam, kad būsiet nogājuši garām dažām lielākiem daudzdzīvokļu namiem kreisā pusē redzēsiet DV Namu aiz sarkanas ķieģeļu sētas.

MTA logoMetro (Subway), autobuss un piepilsētas vilcienu (Metro North) informācija:

Ņujorkas pilsētas sabiedriskā transporta informācija atrodama: www.mta.info.

Subway route symbols, MTA and Metro North logos ™ Metropolitan Transportation Authority. Used with permission.

Vēl foto no DV nama telpām:

DV House Ziemeļu zāle DV Nama dienvidu istaba
DV Nama zāle skatoties uz ziemeļiem DV Nama zāle skatoties uz dienvidiem
DV Nama iekštelpas DV Nama lielā zāle
DV Apv. Ņujorkā priekšnieks I Kalnins & Vandzes priekšniece M. Maher DV Nama kamīns kluba telpā